Skip to contents Armstrong, Gary [Author]; Kotler, Philip [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] Marketing : an introduction - [Fifteenth edition, Global edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston: Pearson, [2023] Akrout, Houcine [Editor]; Raies, Karine [Editor]; Woodside, Arch G. [Editor] New insights on trust in business-to-business relationships : a multi-perspective approach - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald Publishing, 2019 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 26 Müller, Conrad Reinhold [Author] Customer Relationship Management (CRM) in der Praxis : von Analyse bis Zufriedenheit - Begriffe, Grundlagen, Verfahren - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Conrad Reinhold Müller, 2015 Orengo, Markus [Author] ; Tredition GmbH Hamburg Kundenorientierung : in Innovation, Marketing, Vertrieb, Organisation und Führung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: tredition GmbH, [2016] Orengo, Markus [Author] Kundenorientierung : in Innovation, Marketing, Vertrieb, Organisation und Führung - [2., erweiterte Auflage in Deutsch] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: tredition GmbH, 2017 Noormann, Philipp [Author] ; Krafft, Manfred [Author of introduction, etc.] Springer Fachmedien Wiesbaden Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017] Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research Bauer, Michael [Author] Das Automatenprinzip : auf den richtigen Füllzustand Ihrer Kundenbeziehung kommt es an - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Gebhardt-Seele, Stephan [Author] Immer gute Auftragslage! : Neue Kunden durch Personen-Marketing - [3., erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Ranzinger, Alexandra [Author] Praxiswissen Kundenbindungsprogramme : Konzeption und operative Umsetzung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Werben & Verkaufen Wübben, Markus [Author] Analytical CRM : developing and maintaining profitable customer relationships in non-contractual settings - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung- Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung Zollondz, Hans-Dieter [Author] Grundlagen Marketing : von der Vermarktungsidee zum Marketingkonzept - [4. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2008 Published in: Pocket business Nolte, Bernd [Author] Marketing konkret : überprüfen Sie Ihr Marketing wie es ist und entdecken Sie wie es besser sein könnte ; [zum Selbermachen, mit vielen Cheklisten und Praxisbeispielen] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH, 2004 Wehrmeister, Dierk [Author] Customer Relationship Management : Kunden gewinnen und an das Unternehmen binden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Wirtschaftsdienst, 2001 Buser, Tom [Author]; Welte, Beat [Author]; Wiederkehr, Thomas [Author] Vom Unternehmen zum Kundenunternehmen : Kunden gewinnen und halten mit dem Customer Care Concept Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Versus Verl., 2003 Rapp, Reinhold [Author] Customer Relationship Management : das neue Konzept zur Revolutionierung der Kundenbeziehungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York, NY: Campus-Verl., 2000 Aebi, Robert [Author] Kundenorientiertes Knowledge Management : Erfolg durch Wissen über Markt und Unternehmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Boston [u.a.]: Addison-Wesley, 2000 Published in: Business & Computing Wiesner, Knut A. [Author] ; Erich-Schmidt-Verlag Berlin Strategisches Tourismusmarketing : erfolgreiche Planung und Umsetzung von Reiseangeboten - [2., neu bearbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Erich Schmidt Verlag, 2016 Ratajczak, Oliver [Editor] Erfolgreiches Beschwerdemanagement : Wege zu Prozessverbesserungen und Kundenzufriedenheit - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Peterreins, Hannes [Other]; Märtin, Doris [Other]; Beetz, Maud [Other] Fairness und Vertrauen in der Finanzberatung : Spielregeln für ein partnerschaftliches Miteinander von Kunden und Beratern - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Apano-Akademie-Edition Ritschel, Falk [Author] Kundenrückgewinnungsmanagement im stationären Einzelhandel - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2011 Published in: Gabler Research / Hallesche Schriften zur Betriebswirtschaft ; 27
Armstrong, Gary [Author]; Kotler, Philip [Author]; Opresnik, Marc Oliver [Author] Marketing : an introduction - [Fifteenth edition, Global edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston: Pearson, [2023]
Akrout, Houcine [Editor]; Raies, Karine [Editor]; Woodside, Arch G. [Editor] New insights on trust in business-to-business relationships : a multi-perspective approach - [First edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bingley: Emerald Publishing, 2019 Published in: Advances in business marketing and purchasing ; 26
Müller, Conrad Reinhold [Author] Customer Relationship Management (CRM) in der Praxis : von Analyse bis Zufriedenheit - Begriffe, Grundlagen, Verfahren - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Conrad Reinhold Müller, 2015
Orengo, Markus [Author] ; Tredition GmbH Hamburg Kundenorientierung : in Innovation, Marketing, Vertrieb, Organisation und Führung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: tredition GmbH, [2016]
Orengo, Markus [Author] Kundenorientierung : in Innovation, Marketing, Vertrieb, Organisation und Führung - [2., erweiterte Auflage in Deutsch] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: tredition GmbH, 2017
Noormann, Philipp [Author] ; Krafft, Manfred [Author of introduction, etc.] Springer Fachmedien Wiesbaden Mehrstufige Eigenmarken : eine empirische Analyse von Zielen, Erfolgsdeterminanten und Grenzen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2017] Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce- Research
Bauer, Michael [Author] Das Automatenprinzip : auf den richtigen Füllzustand Ihrer Kundenbeziehung kommt es an - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011
Gebhardt-Seele, Stephan [Author] Immer gute Auftragslage! : Neue Kunden durch Personen-Marketing - [3., erg. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
Ranzinger, Alexandra [Author] Praxiswissen Kundenbindungsprogramme : Konzeption und operative Umsetzung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Werben & Verkaufen
Wübben, Markus [Author] Analytical CRM : developing and maintaining profitable customer relationships in non-contractual settings - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft ; Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung- Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung
Zollondz, Hans-Dieter [Author] Grundlagen Marketing : von der Vermarktungsidee zum Marketingkonzept - [4. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Cornelsen, 2008 Published in: Pocket business
Nolte, Bernd [Author] Marketing konkret : überprüfen Sie Ihr Marketing wie es ist und entdecken Sie wie es besser sein könnte ; [zum Selbermachen, mit vielen Cheklisten und Praxisbeispielen] - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH, 2004
Wehrmeister, Dierk [Author] Customer Relationship Management : Kunden gewinnen und an das Unternehmen binden Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Köln: Dt. Wirtschaftsdienst, 2001
Buser, Tom [Author]; Welte, Beat [Author]; Wiederkehr, Thomas [Author] Vom Unternehmen zum Kundenunternehmen : Kunden gewinnen und halten mit dem Customer Care Concept Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Versus Verl., 2003
Rapp, Reinhold [Author] Customer Relationship Management : das neue Konzept zur Revolutionierung der Kundenbeziehungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt/Main; New York, NY: Campus-Verl., 2000
Aebi, Robert [Author] Kundenorientiertes Knowledge Management : Erfolg durch Wissen über Markt und Unternehmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Boston [u.a.]: Addison-Wesley, 2000 Published in: Business & Computing
Wiesner, Knut A. [Author] ; Erich-Schmidt-Verlag Berlin Strategisches Tourismusmarketing : erfolgreiche Planung und Umsetzung von Reiseangeboten - [2., neu bearbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Erich Schmidt Verlag, 2016
Ratajczak, Oliver [Editor] Erfolgreiches Beschwerdemanagement : Wege zu Prozessverbesserungen und Kundenzufriedenheit - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010
Peterreins, Hannes [Other]; Märtin, Doris [Other]; Beetz, Maud [Other] Fairness und Vertrauen in der Finanzberatung : Spielregeln für ein partnerschaftliches Miteinander von Kunden und Beratern - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Apano-Akademie-Edition
Ritschel, Falk [Author] Kundenrückgewinnungsmanagement im stationären Einzelhandel - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2011 Published in: Gabler Research / Hallesche Schriften zur Betriebswirtschaft ; 27
> Media type Skip to next facet Books (2.851) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (130) Wert ausschließen Articles (36) Wert ausschließen Thesis (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (1.455) Wert ausschließen Stack Collection (337) Wert ausschließen Ask for availability (89) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (1.434) Wert ausschließen Central Library (430) Wert ausschließen TU Dresden holdings (31) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (21) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (21) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (17) Wert ausschließen Branch Library of Law (7) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (14) Wert ausschließen Attribution (CC BY) (11) Wert ausschließen In Copyright (3) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (3) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (2) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (2) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (486) Wert ausschließen Restricted Access (67) Wert ausschließen Without Specification (788) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (2.400) Wert ausschließen English (696) Wert ausschließen French (6) Wert ausschließen Polish (4) Wert ausschließen Spanish (3) Wert ausschließen Portuguese (2) Wert ausschließen Slovak (2) Wert ausschließen Not determined (2) Wert ausschließen Croatian (1) Wert ausschließen Danish (1) Wert ausschließen Dutch (1) Wert ausschließen Italian (1) Wert ausschließen Multiple (1) Wert ausschließen Romanian (1) Wert ausschließen Turkish (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (2.143) Wert ausschließen Sociology (198) Wert ausschließen General (146) Wert ausschließen Technology (139) Wert ausschließen Psychology (134) Wert ausschließen Computer science (73) Wert ausschließen Geography (58) Wert ausschließen Pedagogy (47) Wert ausschließen Medicine (44) Wert ausschließen History (38) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (38) Wert ausschließen Political science (32) Wert ausschließen Sports science (29) Wert ausschließen Jurisprudence (26) Wert ausschließen Art and art history (20) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (19) Wert ausschließen Philosophy (12) Wert ausschließen Musicology (11) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (10) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (9) Wert ausschließen Military science (8) Wert ausschließen Mathmatics (7) Wert ausschließen General sciences (6) Wert ausschließen American studies (6) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (6) Wert ausschließen Theology and religious studies (6) Wert ausschließen Biology (3) Wert ausschließen Physics (2) Wert ausschließen Geology and paleontology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Bruhn, Manfred (68) Wert ausschließen Meffert, Heribert (27) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (22) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (22) Wert ausschließen Homburg, Christian (21) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (16) Wert ausschließen Kotler, Philip (16) Wert ausschließen Kleinaltenkamp, Michael (14) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (14) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (14) Wert ausschließen Pepels, Werner (13) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (12) Wert ausschließen Verlag Franz Vahlen (12) Wert ausschließen Armstrong, Gary (11) Wert ausschließen Bertelsmann Stiftung (11) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (11) Wert ausschließen Weiber, Rolf (11) Wert ausschließen Winkelmann, Peter (11) Wert ausschließen Jacob, Frank (10) Wert ausschließen Link, Jörg (10) Wert ausschließen W. Kohlhammer GmbH (10) Wert ausschließen Springer Gabler Firma (9) Wert ausschließen Töpfer, Armin (9) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (8) Wert ausschließen Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer Stuttgart (8) Wert ausschließen Hermanns, Arnold (8) Wert ausschließen Hippner, Hajo (8) Wert ausschließen Pätzmann, Jens (8) Wert ausschließen Runia, Peter (8) Wert ausschließen Sattler, Henrik (8) Wert ausschließen Schneider, Willy (8) Wert ausschließen Verlag Dr. Kovač (8) Wert ausschließen Voeth, Markus (8) Wert ausschließen Baaken, Thomas (7) Wert ausschließen Diller, Hermann (7) Wert ausschließen Gelbrich, Katja (7) Wert ausschließen Hadwich, Karsten (7) Wert ausschließen Nufer, Gerd (7) Wert ausschließen Reichwald, Ralf (7) Wert ausschließen Stauss, Bernd (7) Wert ausschließen Trommsdorff, Volker (7) Wert ausschließen Unger, Fritz (7) Wert ausschließen Wiesner, Knut A. (7) Wert ausschließen Zerres, Michael P. (7) Wert ausschließen Ahlert, Dieter (6) Wert ausschließen Albers, Sönke (6) Wert ausschließen Campus Verlag (6) Wert ausschließen Fritz, Wolfgang (6) Wert ausschließen Günter, Bernd (6) Wert ausschließen Heinrich, Stephan (6) Wert ausschließen Hofstede, Geert (6) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (6) Wert ausschließen Krafft, Manfred (6) Wert ausschließen Lippold, Dirk (6) Wert ausschließen Neslin, Scott A. (6) Wert ausschließen Renker, Clemens (6) Wert ausschließen Schüller, Anne M. (6) Wert ausschließen Swoboda, Bernhard (6) Wert ausschließen Tscheulin, Dieter K. (6) Wert ausschließen Wilde, Klaus D. (6) Wert ausschließen Woodside, Arch G. (6) Wert ausschließen Barth, Klaus (5) Wert ausschließen Belz, Christian (5) Wert ausschließen Berner, Winfried (5) Wert ausschließen Bodenstein, Gerhard (5) Wert ausschließen Bullinger, Hans-Jörg (5) Wert ausschließen De Gruyter Oldenbourg (5) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (5) Wert ausschließen Fink, Klaus-J (5) Wert ausschließen Harris, Lloyd C. (5) Wert ausschließen Helmig, Bernd (5) Wert ausschließen Hinterhuber, Hans H. (5) Wert ausschließen Hofstede, Gert Jan (5) Wert ausschließen Kohlert, Helmut (5) Wert ausschließen Naskrent, Julia (5) Wert ausschließen Opresnik, Marc Oliver (5) Wert ausschließen Roundtable on Safety Management Systems 2017 Paris (5) Wert ausschließen Schmitz, Gertrud (5) Wert ausschließen Spiller, Achim (5) Wert ausschließen Springer-Verlag GmbH (5) Wert ausschließen Steinhoff, Fee (5) Wert ausschließen Stumpf, Marcus (5) Wert ausschließen Theobald, Elke (5) Wert ausschließen Tomczak, Torsten (5) Wert ausschließen Wahl, Frank (5) Wert ausschließen Weber, Jürgen (5) Wert ausschließen Westfälische Wilhelms-Universität Münster (5) Wert ausschließen Zentes, Joachim (5) Wert ausschließen Zerres, Christopher (5) Wert ausschließen American Marketing Association (4) Wert ausschließen Badura, Bernhard (4) Wert ausschließen Benner, Eckhard (4) Wert ausschließen Breyer-Mayländer, Thomas (4) Wert ausschließen Buhl, Hans Ulrich (4) Wert ausschließen Burmann, Christoph (4) Wert ausschließen Buß, Eugen (4) Wert ausschließen Carl Hanser Verlag (4) Wert ausschließen Dichtl, Erwin (4) Wert ausschließen Dreyer, Axel (4) Wert ausschließen Eichengreen, Barry (4) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (2.911) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (386) Wert ausschließen Diss online (51) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (48) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (48) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (10) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (9) Wert ausschließen Qucosa (4) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (3) Wert ausschließen Duncker & Humblot E-Books Wirtschaftswissenschaften 1996-2005 (2) Wert ausschließen Nomos Verlag (CrossRef) (1) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (1) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less