Skip to contents

  1. Greany, Toby [Editor]; Early, Peter [Editor]

    School leadership and education system reform

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    London; New York; Oxford; New Delhi; Sydney: Bloomsbury Academic, 2022

  2. Anders, Yvonne [Contributor]; Daniel, Hans-Dieter [Contributor]; Hannover, Bettina [Contributor]; Lenzen, Dieter [Contributor]; McElvany, Nele [Contributor]; Seidel, Tina [Contributor]; Tippelt, Rudolf [Contributor]; Wilbers, Karl [Contributor]; Köller, Olaf [Contributor]; Woessmann, Ludger [Contributor] ; Vereinigung der Bayerischen Wirtschaft, Aktionsrat Bildung

    Führung, Leitung, Governance: Verantwortung im Bildungssystem : Gutachten

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster: Waxmann, [2021]

  3. Kunze, Katharina [Editor]; Petersen, Dorthe [Editor]; Bellenberg, Gabriele [Editor]; Fabel-Lamla, Melanie [Editor]; Hinzke, Jan-Hendrik [Editor]; Moldenhauer, Anna [Editor]; Peukert, Lena [Editor]; Reintjes, Christian [Editor]; Te Poel, Kathrin [Editor] ; Verlag Julius Klinkhardt

    Kooperation - Koordination - Kollegialität : Befunde und Diskurse zum Zusammenwirken pädagogischer Akteur*innen an Schule(n)

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2021

    Published in: Studien zur Professionsforschung und Lehrerbildung

  4. Krüger, Christian [Author] ; Asselmeyer, Herbert [Author of introduction, etc.] Peter Lang GmbH, Stiftung Universität Hildesheim

    Herausragende Schulen : eine rekonstruktive Studie zur Logik des Gelingens von erfolgreicher Schulentwicklung aus organisationswissenschaftlicher Sicht

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Berlin; Bern; Bruxelles; New York; Oxford; Warszawa; Wien: Peter Lang, 2020

    Published in: Studien zur Pädagogik der Schule ; 40