Skip to contents Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [3., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, 2010 Published in: Praxiswissen Werbung Krafft, Manfred [Editor] Direct marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007 Published in: Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Special issue ; 200703 Holland, Heinrich [Author] Direktmarketing : im Dialog mit dem Kunden - [3., vollst. überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2009 Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, c2007 Published in: Praxiswissen Werbung Ash, Mary Kay [Author] ; Pendleton, Yvonne [Other]; Pendleton, Yvonne J. [Other] The Mary Kay way : timeless principles from America's greatest woman entrepreneur Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, c2008 Klepacki, Laura [Author] Avon : building the world's premier company for women Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ [u.a.]: Wiley, 2005 Kehl, Roger E. [Author] Erfolgsmessung im Direktmarketing : die Entwicklung eines Konzepts zur Effizienzmessung von Direktmarketing-Aktivitäten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ettlingen: IM-Marketing-Forum, 1995 Published in: IM-Schriftenreihe ; Direkt-, Dialog- und Database-Marketing Greff, Günter [Editor]; Aggett, Nils [Other]; Töpfer, Armin [Other] Direktmarketing mit neuen Medien - [3., völlig überarb. u. erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Landsberg am Lech: Verl. Moderne Industrie, 1993 Published in: Management und Marketing Holland, Heinrich [Author] ; Verlag Franz Vahlen Dialogmarketing : Offline- und Online-Marketing, Mobile- und Social Media-Marketing - [4., vollständig überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2016] Sickel, Christian [Author] Mehr Umsatz mit Kaltakquise und Direktbesuch : ein Survival-Training für Verkäufer im Außendienst - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Wirtz, Bernd W. [Editor]; Burmann, Christoph [Other] Ganzheitliches Direktmarketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Holland, Heinrich [Author] Direktmarketing - [2., vollst. überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2004 Stuber, Lukas [Author] Suchmaschinen-Marketing : Direct Marketing im Internet Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Orell Füssli, 2004 Dallmer, Heinz [Editor] Handbuch Direct Marketing - [7., völlig überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1997 Meffert, Heribert [Other]; Wagner, Helmut [Other]; Backhaus, Klaus [Other] Beziehungsmarketing - neue Wege zur Kundenbindung : Dokumentation des Workshops vom 24. Juni 1994 Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Münster: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung, 1994 Published in: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung ; 90 Hilke, Wolfgang [Editor] Direkt-Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1993 Published in: Schriften zur Unternehmensführung ; 4700 Tietz, Bruno [Author] Der Direktvertrieb an Konsumenten : Konzepte und Systeme Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1993 Belz, Christian [Editor]; Künzler, Hans-Peter [Other] Innovationen im Kundendialog : reales Kundenverhalten und reales Marketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, c2011 [erschienen 2010] Belz, Christian [Editor] Interaktives Marketing : neue Wege zum Dialog mit Kunden - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Horsmann, Claes [Author] Bedingungen und Folgen der Kundenorientierung im persönlichen Verkauf - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Mering: Hampp, 2005
Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [3., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, 2010 Published in: Praxiswissen Werbung
Krafft, Manfred [Editor] Direct marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2007 Published in: Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Special issue ; 200703
Holland, Heinrich [Author] Direktmarketing : im Dialog mit dem Kunden - [3., vollst. überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2009
Weinberger, Annja [Author] Flyer : optimal gestalten, texten, produzieren - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Stiebner, c2007 Published in: Praxiswissen Werbung
Ash, Mary Kay [Author] ; Pendleton, Yvonne [Other]; Pendleton, Yvonne J. [Other] The Mary Kay way : timeless principles from America's greatest woman entrepreneur Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, c2008
Klepacki, Laura [Author] Avon : building the world's premier company for women Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hoboken, NJ [u.a.]: Wiley, 2005
Kehl, Roger E. [Author] Erfolgsmessung im Direktmarketing : die Entwicklung eines Konzepts zur Effizienzmessung von Direktmarketing-Aktivitäten Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ettlingen: IM-Marketing-Forum, 1995 Published in: IM-Schriftenreihe ; Direkt-, Dialog- und Database-Marketing
Greff, Günter [Editor]; Aggett, Nils [Other]; Töpfer, Armin [Other] Direktmarketing mit neuen Medien - [3., völlig überarb. u. erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Landsberg am Lech: Verl. Moderne Industrie, 1993 Published in: Management und Marketing
Holland, Heinrich [Author] ; Verlag Franz Vahlen Dialogmarketing : Offline- und Online-Marketing, Mobile- und Social Media-Marketing - [4., vollständig überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2016]
Sickel, Christian [Author] Mehr Umsatz mit Kaltakquise und Direktbesuch : ein Survival-Training für Verkäufer im Außendienst - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009
Wirtz, Bernd W. [Editor]; Burmann, Christoph [Other] Ganzheitliches Direktmarketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006
Holland, Heinrich [Author] Direktmarketing - [2., vollst. überarb. und erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2004
Stuber, Lukas [Author] Suchmaschinen-Marketing : Direct Marketing im Internet Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Orell Füssli, 2004
Dallmer, Heinz [Editor] Handbuch Direct Marketing - [7., völlig überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1997
Meffert, Heribert [Other]; Wagner, Helmut [Other]; Backhaus, Klaus [Other] Beziehungsmarketing - neue Wege zur Kundenbindung : Dokumentation des Workshops vom 24. Juni 1994 Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Münster: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung, 1994 Published in: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung ; 90
Hilke, Wolfgang [Editor] Direkt-Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 1993 Published in: Schriften zur Unternehmensführung ; 4700
Tietz, Bruno [Author] Der Direktvertrieb an Konsumenten : Konzepte und Systeme Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 1993
Belz, Christian [Editor]; Künzler, Hans-Peter [Other] Innovationen im Kundendialog : reales Kundenverhalten und reales Marketing - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, c2011 [erschienen 2010]
Belz, Christian [Editor] Interaktives Marketing : neue Wege zum Dialog mit Kunden - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008
Horsmann, Claes [Author] Bedingungen und Folgen der Kundenorientierung im persönlichen Verkauf - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München; Mering: Hampp, 2005
> Media type Skip to next facet Books (98) Wert ausschließen Articles (30) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (10) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (46) Wert ausschließen Stack Collection (18) Wert ausschließen Ask for availability (1) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (46) Wert ausschließen Central Library (19) Wert ausschließen TU Dresden holdings (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (23) Wert ausschließen Without Specification (57) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (91) Wert ausschließen English (44) Wert ausschließen Not determined (5) Wert ausschließen Japanese (2) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (73) Wert ausschließen General (16) Wert ausschließen Art and art history (6) Wert ausschließen Medicine (6) Wert ausschließen Technology (6) Wert ausschließen Computer science (3) Wert ausschließen Jurisprudence (3) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (2) Wert ausschließen Geography (2) Wert ausschließen Political science (2) Wert ausschließen Sociology (2) Wert ausschließen History (1) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (1) Wert ausschließen Mathmatics (1) Wert ausschließen Philosophy (1) Wert ausschließen Psychology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Holland, Heinrich (11) Wert ausschließen Deutscher Dialogmarketing Verband (6) Wert ausschließen Donkers, Bas (4) Wert ausschließen Franses, Philip Hans (4) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (4) Wert ausschließen Wirtz, Bernd W. (4) Wert ausschließen Diepen, M. van (3) Wert ausschließen Krafft, Manfred (3) Wert ausschließen Weinberger, Annja (3) Wert ausschließen Belz, Christian (2) Wert ausschließen Bhatia, Brajesh (2) Wert ausschließen Bliemel, Friedhelm (2) Wert ausschließen Cernada, George P. (2) Wert ausschließen Claussenius, David (2) Wert ausschließen Devgan, Avtar K. (2) Wert ausschließen Dubey, Dinesh C. (2) Wert ausschließen Harvey, Philip D. (2) Wert ausschließen Kirby, Douglas (2) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (2) Wert ausschließen Novar, Marty (2) Wert ausschließen Peters, Kay (2) Wert ausschließen Römmele, Andrea (2) Wert ausschließen Spandl, Torsten (2) Wert ausschließen ., Vidar Hwang (1) Wert ausschließen Abdelmoumene, Ahmed (1) Wert ausschließen Aggett, Nils (1) Wert ausschließen Alpert, Abby E. (1) Wert ausschließen Amsteus, Martin (1) Wert ausschließen Andersen, Berit (1) Wert ausschließen Anti, Marcello (1) Wert ausschließen Ardone, Armin (1) Wert ausschließen Ash, Mary Kay (1) Wert ausschließen Avery, Rosemary J. (1) Wert ausschließen Backe, Bjørn (1) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (1) Wert ausschließen Baiocchi, Diego (1) Wert ausschließen Bak, Annette (1) Wert ausschließen Barca, Alessandra (1) Wert ausschließen Barkhof, Andrea (1) Wert ausschließen Bech, Bodil Hammer (1) Wert ausschließen Bellardini, Paola (1) Wert ausschließen Bendixen, Ernst Otto (1) Wert ausschließen Bennink, H.J.T.Coelingh (1) Wert ausschließen Berthold, T. Allen (1) Wert ausschließen Bijmolt, Tammo (1) Wert ausschließen Bird, Drayton (1) Wert ausschließen Blaakær, Jan (1) Wert ausschließen Blotenberg, Heike (1) Wert ausschließen Bockisch, Franz-Josef (1) Wert ausschließen Borchert, Margret (1) Wert ausschließen Braun, Jörg (1) Wert ausschließen Breitschuh, Jürgen (1) Wert ausschließen Breugelmans, Els (1) Wert ausschließen Brezzi, Silvia (1) Wert ausschließen Burmann, Christoph (1) Wert ausschließen Camilloni, Laura (1) Wert ausschließen Chen, Michael Y. (1) Wert ausschließen Chloupková, Renata (1) Wert ausschließen Church, T. R. (1) Wert ausschließen Cibula, David (1) Wert ausschließen Cordes, J. E. (1) Wert ausschließen Cullen, Cheryl Dangel (1) Wert ausschließen Dallmer, Heinz (1) Wert ausschließen Deutscher Direktmarketing-Verband (1) Wert ausschließen Durlinger, E.T.L. (1) Wert ausschließen Dušek, Ladislav (1) Wert ausschließen Dvořák, Vladimír (1) Wert ausschließen Eisenberg, Matthew (1) Wert ausschließen Engelhard, D. (1) Wert ausschließen Engelhardt, Werner Hans (1) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (1) Wert ausschließen Falini, Patrizia (1) Wert ausschließen FarzipoorSaen, Reza (1) Wert ausschließen Fauser, B.C.J. (1) Wert ausschließen Fichtner, Wolf (1) Wert ausschließen Frick, Vivian (1) Wert ausschließen Gerdes, Jürgen (1) Wert ausschließen Gersten, Wendy (1) Wert ausschließen Goldstein, Adam O. (1) Wert ausschließen Grazzini, Grazia (1) Wert ausschließen Greff, Günter (1) Wert ausschließen Grobbee, D.E. (1) Wert ausschließen Gui, Hong (1) Wert ausschließen Haag, Nils (1) Wert ausschließen Haag, Nils Christian (1) Wert ausschließen Hajdúch, Marián (1) Wert ausschließen Hannestad, Yngvild S (1) Wert ausschließen Hejduk, Karel (1) Wert ausschließen Hell, Heinz (1) Wert ausschließen Herbert-Wichmann-Verlag Karlsruhe (1) Wert ausschließen Herter, Michael (1) Wert ausschließen Hesse, Jürgen (1) Wert ausschließen Hilke, Wolfgang (1) Wert ausschließen Hinshaw, Lisa B. (1) Wert ausschließen Horsmann, Claes (1) Wert ausschließen Hruschka, Harald (1) Wert ausschließen Hunskaar, Steinar (1) Wert ausschließen Industrie-Kontakt-Seminar 33 1999 Kaiserslautern (1) Wert ausschließen Institut für Betriebstechnik und Bauforschung (1) Wert ausschließen Institut für Management Ländlicher Räume Lehrstuhl für Landwirtschaftliche Betriebslehre und Management (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (108) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (12) Wert ausschließen Informa UK Limited (CrossRef) (4) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences I Archive (4) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (4) Wert ausschließen JSTOR (CrossRef) (3) Wert ausschließen Oxford University Press (OUP) (CrossRef) (3) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (3) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (2) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (2) Wert ausschließen AMH International Conferences and Seminars Organizing LLC (CrossRef) (1) Wert ausschließen Diss online (1) Wert ausschließen Duke University Press (CrossRef) (1) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (1) Wert ausschließen MDPI AG (CrossRef) (1) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less