Zum Inhalt springen

  1. Agasisti, Tommaso [VerfasserIn] ; Haelermans, Carla [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Comparing Efficiency of Public Universities Among European Countries : Different Incentives Lead to Different Performances

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2014]

  2. Haelermans, Carla [VerfasserIn] ; Borghans, Lex [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Wage Effects of On-the-Job Training : A Meta-Analysis

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2011]

    Erschienen in: IZA Discussion Paper ; No. 6077

  3. Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Ghysels, Joris [VerfasserIn]

    Effectively involving low-SES parents in human capital development : evidence from a field experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Graduate School of Business and Economics, [2019]

    Erschienen in: Graduate School of Business and Economics: GSBE research memoranda ; 2019,25

  4. Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Ghysels, Joris [VerfasserIn]

    Effectively involving low-SES parents in human capital development : evidence from a field experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Research Centre for Education and the Labour Market, [2019]

    Erschienen in: Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt: ROA research memorandum ; 2019,8

  5. Edmark, Karin [VerfasserIn]; Hussain, Iftikhar [VerfasserIn]; Haelermans, Carla [VerfasserIn]

    The impact of voucher schools : evidence from Swedish upper secondary schools

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Stockholm]: Swedish Institute for Social Research (SOFI), Stockholm University, [2020]

    Erschienen in: Institutet för Social Forskning: Working paper ; 2020,3

  6. Wouters, Thomas [VerfasserIn]; Hermann, Zoltán [VerfasserIn]; Haelermans, Carla [VerfasserIn]

    Demand for secondary school characteristics : evidence from school choice data in Hungary = Iskolai jellemzők és a középiskolák iránti kereslet

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Budapest: Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Hungarian Academy of Sciences, June 2018

    Erschienen in: Budapest working papers on the labour market ; 20180300

  7. Wouters, Thomas [VerfasserIn]; Hermann, Zoltán [VerfasserIn]; Haelermans, Carla [VerfasserIn]

    Demand for secondary school characteristics: Evidence from school choice data in Hungary

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Budapest: Hungarian Academy of Sciences, Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, 2018

  8. Molin, François [VerfasserIn]; Cabus, Sofie [VerfasserIn]; Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Groot, Wim [VerfasserIn]

    Towards reducing anxiety and increasing performance in physics education : evidence from a randomized experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Research Centre for Education and the Labour Market, [2019]

    Erschienen in: Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt: ROA research memorandum ; 2019,3

  9. Molin, François [VerfasserIn]; Cabus, Sofie [VerfasserIn]; Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Groot, Wim [VerfasserIn]

    Towards reducing anxiety and increasing performance in physics education : evidence from a randomized experiment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Graduate School of Business and Economics, [2019]

    Erschienen in: Graduate School of Business and Economics: GSBE research memoranda ; 2019,14

  10. Vooren, Melvin [VerfasserIn]; Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Groot, Wim [VerfasserIn]; Maassen van den Brink, Henriëtte [VerfasserIn]

    Make IT work : the labor market effects of information technology retraining in the Netherlands

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: De economist ; 170(2022), 3 vom: Aug., Seite 323-342

  11. Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Jacobs, Madelon [VerfasserIn]; Vugt, Lynn van [VerfasserIn]; Aarts, Bas [VerfasserIn]; Abbink, Henry [VerfasserIn]; Smeets, Chayenne [VerfasserIn]; Wetten, Sanne J. L. van [VerfasserIn]

    A full year COVID-19 crisis with interrupted learning and two school closures : the effects on learning growth and inequality in primary education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Graduate School of Business and Economics, [2021]

    Erschienen in: Graduate School of Business and Economics: GSBE research memoranda ; 2021,21

  12. Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Jacobs, Madelon [VerfasserIn]; Vugt, Lynn van [VerfasserIn]; Aarts, Bas [VerfasserIn]; Abbink, Henry [VerfasserIn]; Smeets, Chayenne [VerfasserIn]; Velden, Rolf van der [VerfasserIn]; Wetten, Sanne J. L. van [VerfasserIn]

    A full year COVID-19 crisis with interrupted learning and two school closures : the effects on learning growth and inequality in primary education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht, The Netherlands: Research Centre for Education and the Labour Market, [2021]

    Erschienen in: Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt: ROA research memorandum ; 2021,9

  13. Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Korthals, Roxanne [VerfasserIn]; Jacobs, Madelon [VerfasserIn]; Leeuw, Suzanne de [VerfasserIn]; Vermeulen, Stan [VerfasserIn]; Vugt, Lynn van [VerfasserIn]; Aarts, Bas [VerfasserIn]; Prokic-Breuer, Tijana [VerfasserIn]; Velden, Rolf van der [VerfasserIn]; Wetten, Sanne J. L. van [VerfasserIn]; Wolf, Inge de [VerfasserIn]

    Sharp increase in inequality in education in times of the COVID-19-pandemic

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht, The Netherlands: Research Centre for Education and the Labour Market, [2021]

    Erschienen in: Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt: ROA research memorandum ; 2021,10

  14. Haelermans, Carla [VerfasserIn]; Korthals, Roxanne [VerfasserIn]; Jacobs, Madelon [VerfasserIn]; Leeuw, Suzanne de [VerfasserIn]; Vermeulen, Stan [VerfasserIn]; Vugt, Lynn van [VerfasserIn]; Aarts, Bas [VerfasserIn]; Prokic-Breuer, Tijana [VerfasserIn]; Velden, Rolf van der [VerfasserIn]; Wetten, Sanne J. L. van [VerfasserIn]; Wolf, Inge de [VerfasserIn]

    Sharp increase in inequality in education in times of the COVID19-pandemic

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Maastricht: Graduate School of Business and Economics, [2021]

    Erschienen in: Graduate School of Business and Economics: GSBE research memoranda ; 2021,22