Zum Inhalt springen

  1. Gentile, Elisabetta [VerfasserIn] ; Imberman, Scott A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Dressed for Success? The Effect of School Uniforms on Student Achievement and Behavior

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, August 2011

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w17337

  2. Gentile, Elisabetta [VerfasserIn] ; Imberman, Scott A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Dressed for Success? The Effect of School Uniforms on Student Achievement and Behavior

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2011]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w17337

  3. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Naretta, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; O’Rourke, Margaret [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Capitalization of Charter Schools into Residential Property Values

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, February 2015

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w20990

  4. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Naretta, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; O’Rourke, Margaret [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Capitalization of Charter Schools into Residential Property Values

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2015]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w20990

  5. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Lovenheim, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Does the Market Value Value-Added? Evidence from Housing Prices after a Public Release of School and Teacher Value-Added

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2015]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w19157

  6. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Lovenheim, Michael F. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Does the Market Value Value-Added? Evidence from Housing Prices After a Public Release of School and Teacher Value-Added

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, June 2013

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w19157

  7. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Lovenheim, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Does the Market Value Value-Added? Evidence from Housing Prices after a Public Release of School and Teacher Value-Added

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2013]

    Erschienen in: CESifo Working Paper Series ; No. 4105

  8. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Kugler, Adriana D. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    The Effect of Providing Breakfast on Student Performance : Evidence from an In-Class Breakfast Program

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, January 2012

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w17720

  9. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Kugler, Adriana D. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Effect of Providing Breakfast on Student Performance : Evidence from an In-Class Breakfast Program

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2012]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w17720

  10. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Lovenheim, Michael F. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Incentive Strength and Teacher Productivity : Evidence from a Group-Based Teacher Incentive Pay System

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, October 2012

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w18439

  11. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Lovenheim, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Incentive Strength and Teacher Productivity : Evidence from a Group-Based Teacher Incentive Pay System

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2012]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w18439

  12. Imberman, Scott A. [VerfasserIn] ; Kugler, Adriana D. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Sacerdote, Bruce [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Katrina's Children : Evidence on the Structure of Peer Effects from Hurricane Evacuees

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2009]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w15291

  13. Acton, Riley K. [VerfasserIn] ; Imberman, Scott A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Lovenheim, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Do Health Insurance Mandates Spillover to Education? Evidence from Michigan's Autism Insurance Mandate

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2019]

    Erschienen in: CESifo Working Paper ; No. 7848

  14. Andrews, Rodney [VerfasserIn] ; Imberman, Scott A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Lovenheim, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Risky Business? The Effect of Majoring in Business on Earnings and Educational Attainment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w23575

  15. Andrews, Rodney [VerfasserIn] ; Imberman, Scott A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Lovenheim, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Recruiting and Supporting Low-Income, High-Achieving Students at Flagship Universities

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w22260

  16. O’Rourke, Margaret [VerfasserIn] ; Imberman, Scott A. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Lovenheim, Michael [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Achievement Effects of Individual Performance Incentives in a Teacher Merit Pay Tournament

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2015]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w21598