Zum Inhalt springen

  1. Strunk, Katharine O. [VerfasserIn]; Hopkins, Bryant G. [VerfasserIn]; Kilbride, Tara [VerfasserIn]; Imberman, Scott A. [VerfasserIn]; Yu, Dongming [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    The Path of Student Learning Delay During the COVID-19 Pandemic : Evidence from Michigan

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, April 2023

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w31188

  2. Hopkins, Bryant G. [VerfasserIn]; Strunk, Katharine O. [VerfasserIn]; Imberman, Scott A. [VerfasserIn]; Truckenmiller, Adrea J. [VerfasserIn]; Guzman, Matthew [VerfasserIn]; Fisher, Marisa H. [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    Trends in Special Education Identification During the COVID-19 Pandemic : Evidence from Michigan

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, May 2023

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w31261

  3. Wood, W. Jesse [VerfasserIn]; Lai, Ijun [VerfasserIn]; Filosa, Neil R. [VerfasserIn]; Imberman, Scott A. [VerfasserIn]; Jones, Nathan D. [VerfasserIn]; Strunk, Katharine O. [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    Are Effective Teachers for Students with Disabilities Effective Teachers for All?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, July 2022

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w30212

  4. Goldhaber, Daniel D. [VerfasserIn]; Imberman, Scott A. [VerfasserIn]; Strunk, Katharine O. [VerfasserIn]; Hopkins, Bryant [VerfasserIn]; Brown, Nate [VerfasserIn]; Harbatkin, Erica [VerfasserIn]; Kilbride, Tara [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    To What Extent Does In-Person Schooling Contribute to the Spread of COVID-19? : Evidence from Michigan and Washington

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, 2021

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w28455

  5. Strunk, Katharine O.; McEachin, Andrew

    More Than Sanctions : Closing Achievement Gaps Through California’s Use of Intensive Technical Assistance : Closing Achievement Gaps Through California’s Use of Intensive Technical Assistance

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Educational Research Association (AERA), 2014

    Erschienen in: Educational Evaluation and Policy Analysis

  6. Strunk, Katharine O.; McEachin, Andrew

    Accountability Under Constraint : The Relationship Between Collective Bargaining Agreements and California Schools’ and Districts’ Performance Under No Child Left Behind : The Relationship Between Collective Bargaining Agreements and California Schools’ and Districts’ Performance Under No Child Left Behind

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Educational Research Association (AERA), 2011

    Erschienen in: American Educational Research Journal

  7. Strunk, Katharine O.; Grissom, Jason A.

    Do Strong Unions Shape District Policies? : Collective Bargaining, Teacher Contract Restrictiveness, and the Political Power of Teachers’ Unions : Collective Bargaining, Teacher Contract Restrictiveness, and the Political Power of Teachers’ Unions

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Educational Research Association (AERA), 2010

    Erschienen in: Educational Evaluation and Policy Analysis

  8. Strunk, Katharine O.; Reardon, Sean F.

    Measuring the Strength of Teachers' Unions : An Empirical Application of the Partial Independence Item Response Approach : An Empirical Application of the Partial Independence Item Response Approach

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Educational Research Association (AERA), 2010

    Erschienen in: Journal of Educational and Behavioral Statistics