Zum Inhalt springen

  1. Persson, Anders [VerfasserIn]

    Americans and Russians as representatives of "Us" and "Them" : contemporary Swedish school history textbooks and their portrayals of the central characters of the Cold War

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 107-135

  2. Persson, Anders [VerfasserIn]

    Americans and Russians as representatives of "Us" and "Them" : contemporary Swedish school history textbooks and their portrayals of the central characters of the Cold War

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 107-135

  3. Nieuwenhuyse, Karel van [VerfasserIn]

    Between non-human and individual agents : the attribution of agency in chapters on the Cold War in Flemish history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 159-181

  4. Nieuwenhuyse, Karel van [VerfasserIn]

    Between non-human and individual agents : the attribution of agency in chapters on the Cold War in Flemish history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 159-181

  5. Khodnev, Alexander [VerfasserIn]

    Between radical shifts and persistent uncertainties : the Cold War in Russian history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 51-74

  6. Khodnev, Alexander [VerfasserIn]

    Between radical shifts and persistent uncertainties : the Cold War in Russian history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 51-74

  7. Chisholm, Linda [VerfasserIn]; Fig, David [VerfasserIn]

    The Cold War in South African history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 207-220

  8. Oteíza Silva, Teresa [VerfasserIn]; Castro, Claudia [VerfasserIn]

    Dictatorship and the Cold War in official Chilean history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 221-247

  9. Oteíza Silva, Teresa [VerfasserIn]; Castro, Claudia [VerfasserIn]

    Dictatorship and the Cold War in official Chilean history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 221-247

  10. Dyson, Lisa [VerfasserIn]

    The emergence of a multipolar world : decentring the Cold War in Chinese history textbooks

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2019

    Erschienen in: The Cold War in the classroom ; (2019), Seite 75-105