Skip to contents Reggelin, Jonas [Author] Neurowebdesign : wie Hirnforschung und Psychologie das Webdesign beeinflussen - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mannheim: wirkungswerk GmbH & Co. KG, 2023 Heimann, Monika [Author]; Schütz, Michael [Author] ; Rheinwerk Verlag Wie Design wirkt : psychologische Prinzipien erfolgreicher Gestaltung - [1. Auflage, 5., aktualisierter Nachdruck] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag GmbH, 2021 Published in: Rheinwerk Design Baker, Matthew C. [Author] Three essays in health economics : a dissertation submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy at George Mason University Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ann Arbor, MI: ProQuest LLC, [2020] Nussbaumer, Andreas [Author] Kunden küssen keine Keiler : eine Erfolgsgeschichte für mehr Freude am Verkauf - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt: Frankfurter Allgemeine Buch, 2019 Janich, Nina [Editor] ; Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing und Werbung Veranstaltung 2015 Darmstadt, Springer Fachmedien Wiesbaden Stereotype in Marketing und Werbung : interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer VS, [2019] Published in: Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation ; 29 Heimann, Monika [Author]; Schütz, Michael [Author] ; Rheinwerk Verlag Wie Design wirkt : psychologische Prinzipien erfolgreicher Gestaltung - [1. Auflage, 3., korrigierter Nachdruck] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag GmbH, 2019 Published in: Rheinwerk Design Cerf, Moran [Editor]; Garcia-Garcia, Manuel [Editor]; García y García Hispaleto, Manuel [Editor]; Kotler, Philip [Writer of preface] Consumer neuroscience Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cambridge, Massachusetts; London, England: The MIT Press, [2017] Fuchs, Werner T. [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Crashkurs Storytelling : Grundlagen und Umsetzung - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, [2017] Batra, Rajeev [Editor]; Seifert, Colleen [Other]; Brei, Diann [Other] ; Society for Consumer Psychology The psychology of design : creating consumer appeal ; [an interdisciplinary conference held in May 2014 in Ann Arbor on the subject of "the Psychology of Design" ; the 33rd Annual Advertising and Consumer Psychology (ACP) Conference of the Society for Consumer Psychology] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York., NY [u.a.]: Routledge, c 2016 [publ. 2015] Hartmann, Olaf [Author]; Haupt, Sebastian [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Touch! : der Haptik-Effekt im multisensorischen Marketing - [2., erweiterte und überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2016 Gabay, Jonathan [Author] Brand psychology : consumer perceptions, corporate reputations Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Kogan Page, 2015 Fuchs, Werner T. [Author] Warum das Gehirn Geschichten liebt : mit Storytelling Menschen gewinnen und überzeugen - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe, 2015 Kenning, Peter [Author] ; Hubert, Anita Mirja [Contributor]; Preilowski, Bruno [Contributor] Consumer neuroscience : ein transdisziplinäres Lehrbuch - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2014 Stürmer, Ralf [Author]; Schmidt, Jennifer [Author] Erfolgreiches Marketing durch Emotionsforschung : Messung, Analyse, Best Practice - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe Gruppe, [2014] Eyal, Nir [Author] Hooked : wie Sie Produkte erschaffen, die süchtig machen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Redline, 2014 Cialdini, Robert B. [Author] Influence : science and practice - [Fifth edition, Pearson new international edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, Essex: Pearson, [2014] Published in: Always learning Felser, Georg [Author] ; Leplow, Bernd [Editor]; Salisch, Maria von [Editor]; Selg, Herbert [Other]; Ulich, Dieter [Other] Konsumentenpsychologie - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2014 Published in: Grundriss der Psychologie ; 25 Welpe, Isabell M. [Editor]; Weber, Elke U. [Other]; Kenning, Peter [Other] Neuroeconomics Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Handelsblatt Fachmedien, 2014 Published in: Schmalenbach business review / Special issue ; 5 Bak, Peter Michael [Author] Werbe- und Konsumentenpsychologie : eine Einführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2014 Neumann, Peter [Author] Handbuch der Markt- und Werbepsychologie : Grundlagen - Wahrnehmung - Lernen - Aktivierung - Image-Positionierung - Verhaltensbeeinflussung - Kreativität - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Huber, 2013 Published in: Lehrbuch Psychologie
Reggelin, Jonas [Author] Neurowebdesign : wie Hirnforschung und Psychologie das Webdesign beeinflussen - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mannheim: wirkungswerk GmbH & Co. KG, 2023
Heimann, Monika [Author]; Schütz, Michael [Author] ; Rheinwerk Verlag Wie Design wirkt : psychologische Prinzipien erfolgreicher Gestaltung - [1. Auflage, 5., aktualisierter Nachdruck] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag GmbH, 2021 Published in: Rheinwerk Design
Baker, Matthew C. [Author] Three essays in health economics : a dissertation submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy at George Mason University Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Ann Arbor, MI: ProQuest LLC, [2020]
Nussbaumer, Andreas [Author] Kunden küssen keine Keiler : eine Erfolgsgeschichte für mehr Freude am Verkauf - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt: Frankfurter Allgemeine Buch, 2019
Janich, Nina [Editor] ; Stereotypen und Wissensrepräsentationen in Marketing und Werbung Veranstaltung 2015 Darmstadt, Springer Fachmedien Wiesbaden Stereotype in Marketing und Werbung : interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer VS, [2019] Published in: Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation ; 29
Heimann, Monika [Author]; Schütz, Michael [Author] ; Rheinwerk Verlag Wie Design wirkt : psychologische Prinzipien erfolgreicher Gestaltung - [1. Auflage, 3., korrigierter Nachdruck] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bonn: Rheinwerk Verlag GmbH, 2019 Published in: Rheinwerk Design
Cerf, Moran [Editor]; Garcia-Garcia, Manuel [Editor]; García y García Hispaleto, Manuel [Editor]; Kotler, Philip [Writer of preface] Consumer neuroscience Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cambridge, Massachusetts; London, England: The MIT Press, [2017]
Fuchs, Werner T. [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Crashkurs Storytelling : Grundlagen und Umsetzung - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, [2017]
Batra, Rajeev [Editor]; Seifert, Colleen [Other]; Brei, Diann [Other] ; Society for Consumer Psychology The psychology of design : creating consumer appeal ; [an interdisciplinary conference held in May 2014 in Ann Arbor on the subject of "the Psychology of Design" ; the 33rd Annual Advertising and Consumer Psychology (ACP) Conference of the Society for Consumer Psychology] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York., NY [u.a.]: Routledge, c 2016 [publ. 2015]
Hartmann, Olaf [Author]; Haupt, Sebastian [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Touch! : der Haptik-Effekt im multisensorischen Marketing - [2., erweiterte und überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2016
Gabay, Jonathan [Author] Brand psychology : consumer perceptions, corporate reputations Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Kogan Page, 2015
Fuchs, Werner T. [Author] Warum das Gehirn Geschichten liebt : mit Storytelling Menschen gewinnen und überzeugen - [3. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe, 2015
Kenning, Peter [Author] ; Hubert, Anita Mirja [Contributor]; Preilowski, Bruno [Contributor] Consumer neuroscience : ein transdisziplinäres Lehrbuch - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2014
Stürmer, Ralf [Author]; Schmidt, Jennifer [Author] Erfolgreiches Marketing durch Emotionsforschung : Messung, Analyse, Best Practice - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe Gruppe, [2014]
Eyal, Nir [Author] Hooked : wie Sie Produkte erschaffen, die süchtig machen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Redline, 2014
Cialdini, Robert B. [Author] Influence : science and practice - [Fifth edition, Pearson new international edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, Essex: Pearson, [2014] Published in: Always learning
Felser, Georg [Author] ; Leplow, Bernd [Editor]; Salisch, Maria von [Editor]; Selg, Herbert [Other]; Ulich, Dieter [Other] Konsumentenpsychologie - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2014 Published in: Grundriss der Psychologie ; 25
Welpe, Isabell M. [Editor]; Weber, Elke U. [Other]; Kenning, Peter [Other] Neuroeconomics Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Handelsblatt Fachmedien, 2014 Published in: Schmalenbach business review / Special issue ; 5
Bak, Peter Michael [Author] Werbe- und Konsumentenpsychologie : eine Einführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2014
Neumann, Peter [Author] Handbuch der Markt- und Werbepsychologie : Grundlagen - Wahrnehmung - Lernen - Aktivierung - Image-Positionierung - Verhaltensbeeinflussung - Kreativität - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Huber, 2013 Published in: Lehrbuch Psychologie
> Media type Skip to next facet Books (313) Wert ausschließen Articles (1) Wert ausschließen Kits (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (164) Wert ausschließen Stack Collection (112) Wert ausschließen Ask for availability (15) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Central Library (156) Wert ausschließen Departmental Library DrePunct (139) Wert ausschließen TU Dresden holdings (6) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (3) Wert ausschließen Branch Library of Law (3) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet In Copyright (2) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (2) Wert ausschließen Out-of-Print Works (SLUB) (2) Wert ausschließen Attribution (CC BY) (1) Wert ausschließen Free Access - Rights Reserved (University Offenburg) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (8) Wert ausschließen Restricted Access (3) Wert ausschließen Without Specification (41) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (281) Wert ausschließen English (38) Wert ausschließen Dutch (1) Wert ausschließen Italian (1) Wert ausschließen Japanese (1) Wert ausschließen Spanish (1) Wert ausschließen Not determined (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (281) Wert ausschließen Psychology (86) Wert ausschließen Sociology (83) Wert ausschließen General (81) Wert ausschließen Romance studies (45) Wert ausschließen Art and art history (14) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (9) Wert ausschließen Computer science (7) Wert ausschließen Technology (7) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (5) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (4) Wert ausschließen History (4) Wert ausschließen Political science (4) Wert ausschließen Theology and religious studies (4) Wert ausschließen American studies (3) Wert ausschließen Philosophy (3) Wert ausschließen Pedagogy (3) Wert ausschließen Jurisprudence (3) Wert ausschließen Musicology (2) Wert ausschließen Biology (1) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Boccaccio, Giovanni (45) Wert ausschließen Kroeber-Riel, Werner (11) Wert ausschließen Wesselski, Albert (8) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (7) Wert ausschließen Scheier, Christian (6) Wert ausschließen Felser, Georg (5) Wert ausschließen Fuchs, Werner T. (5) Wert ausschließen Gutjahr, Gert (5) Wert ausschließen Held, Dirk (5) Wert ausschließen Raab, Gerhard (5) Wert ausschließen Bänsch, Axel (3) Wert ausschließen Gernsheimer, Oliver (3) Wert ausschließen Häusel, Hans-Georg (3) Wert ausschließen Kenning, Peter (3) Wert ausschließen Mayer, Hans (3) Wert ausschließen Neumann, Peter (3) Wert ausschließen Reichmann, Thomas (3) Wert ausschließen Ries, Al (3) Wert ausschließen Schindler, Maik (3) Wert ausschließen Trout, Jack (3) Wert ausschließen Unger, Fritz (3) Wert ausschließen Anschütz, Günther (2) Wert ausschließen Bak, Peter Michael (2) Wert ausschließen Bergler, Reinhold (2) Wert ausschließen Briesemeister, Benny B. (2) Wert ausschließen Du Plessis, Erik (2) Wert ausschließen Eck, Cornelia (2) Wert ausschließen Gröppel-Klein, Andrea (2) Wert ausschließen HHL Leipzig Graduate School of Management (2) Wert ausschließen Hannich, Frank M. (2) Wert ausschließen Haufe-Lexware GmbH & Co. KG (2) Wert ausschließen Heimann, Monika (2) Wert ausschließen Hoffmann, Hans-Joachim (2) Wert ausschließen Hubert, Anita Mirja (2) Wert ausschließen Janich, Nina (2) Wert ausschließen Jäckel, Michael (2) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (2) Wert ausschließen Kropff, Hanns F. J. (2) Wert ausschließen Kupferberg, Christian Adalbert (2) Wert ausschließen Köhler, Richard (2) Wert ausschließen Lindstrøm, Martin (2) Wert ausschließen Martineau, Pierre (2) Wert ausschließen Mayer, Horst O. (2) Wert ausschließen Moser, Klaus (2) Wert ausschließen Nickel, Volker (2) Wert ausschließen Packard, Vance Oakley (2) Wert ausschließen Pauli, Fritz (2) Wert ausschließen Pispers, Ralf (2) Wert ausschließen Preilowski, Bruno (2) Wert ausschließen Rheinwerk Verlag (2) Wert ausschließen Rode, Joanna (2) Wert ausschließen Rosenstiel, Lutz von (2) Wert ausschließen Rüeger, Brian (2) Wert ausschließen Safari, an O’Reilly Media Company (2) Wert ausschließen Schwarz, Elke (2) Wert ausschließen Schönbach, Klaus (2) Wert ausschließen Schütz, Michael (2) Wert ausschließen Selmer, Werner Klaus (2) Wert ausschließen Seßler, Helmut (2) Wert ausschließen Spieß, Erika (2) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (2) Wert ausschließen Trommsdorff, Volker (2) Wert ausschließen Umiker-Sebeok, Jean (2) Wert ausschließen Unger, Alexander (2) Wert ausschließen Zentralverband der Deutschen Werbewirtschaft (2) Wert ausschließen Zurstiege, Guido (2) Wert ausschließen Alwitt, Linda F. (1) Wert ausschließen Andree, Martin (1) Wert ausschließen Andrews, Marc (1) Wert ausschließen Armbrecht, Wolfgang (1) Wert ausschließen Asenjo, Bernado Rabassa (1) Wert ausschließen Baaren, Rick van (1) Wert ausschließen Bahner, Werner (1) Wert ausschließen Baker, Matthew C. (1) Wert ausschließen Baranowski, Christine (1) Wert ausschließen Barber, Benjamin R. (1) Wert ausschließen Batra, Rajeev (1) Wert ausschließen Bayros, Franz von (1) Wert ausschließen Beck, Johann (1) Wert ausschließen Beck, Norbert (1) Wert ausschließen Beckmann, Christoph (1) Wert ausschließen Behrens, Gerold (1) Wert ausschließen Beranek, Nina (1) Wert ausschließen Berekoven, Ludwig (1) Wert ausschließen Bermoser, Katharina (1) Wert ausschließen Bernhard, Martin G. (1) Wert ausschließen Berth, Rolf (1) Wert ausschließen Bidmon, Robert K. (1) Wert ausschließen Birbaumer, Niels-Peter (1) Wert ausschließen Bittner, Gerhard (1) Wert ausschließen Bleicker, Ulrike (1) Wert ausschließen Borchers, Nils S. (1) Wert ausschließen Bovensmann, Ulf (1) Wert ausschließen Brand, Horst W. (1) Wert ausschließen Brei, Diann (1) Wert ausschließen Breyer-Mayländer, Thomas (1) Wert ausschließen Britt, Steuart H. (1) Wert ausschließen Bruhn, Manfred (1) Wert ausschließen Brückner, Peter (1) Wert ausschließen Bund Deutscher Werbeberater (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (312) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (6) Wert ausschließen Diss online (2) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (2) Wert ausschließen Qucosa (2) Wert ausschließen EBSCOhost eBook Collection (1) Wert ausschließen Show more show less