Skip to contents Kick, Markus [Author] Selected essays on corporate reputation and social media : collection of empirical evidence Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2015 Published in: Research Beham, Frank [Author] Stakeholder-Konfrontationen im Social Web : eine fallstudienbasierte Untersuchung unternehmensseitiger Reaktionsstrategien am Beispiel von Shitstorms Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2015 Published in: Schriftenreihe Strategisches Management ; 177 Peters, Paul [Author] Reputationsmanagement im Social Web : Risiken und Chancen von Social Media für Unternehmen, Reputation und Kommunikation Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Köln]: Social-Media-Verl., c 2011 Published in: Social Web ; 2 Köhler, Thomas R. [Author] Social-Media-Management : Chancen der Neuen Medien nutzen - Risiken für Unternehmen vermeiden ; mit sofort einsetzbaren Beispielen für Social Media Guidelines Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: IDG Business Media, 2011 Published in: CIO Schaarschmidt, Mario [Editor]; Walsh, Gianfranco [Editor]; Korflesch, Harald F. O. von [Editor] Online-Reputationskompetenz von Mitarbeitern : mit Social-Media-Reputationsmanagement das Unternehmensimage stärken Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2019] Published in: Springer eBooks ; Business and Economics- Springer eBook Collection Ivens, Stefan [Author] ; Schaarschmidt, Mario [Author of introduction, etc.] Unternehmensreputation im digitalen Zeitalter : wie Mitarbeiter die Online-Reputation bei Kunden, Kollegen und Bewerbern beeinflussen Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2018] Published in: Innovation, Entrepreneurship und Digitalisierung- SpringerLink ; Bücher
Kick, Markus [Author] Selected essays on corporate reputation and social media : collection of empirical evidence Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2015 Published in: Research
Beham, Frank [Author] Stakeholder-Konfrontationen im Social Web : eine fallstudienbasierte Untersuchung unternehmensseitiger Reaktionsstrategien am Beispiel von Shitstorms Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2015 Published in: Schriftenreihe Strategisches Management ; 177
Peters, Paul [Author] Reputationsmanagement im Social Web : Risiken und Chancen von Social Media für Unternehmen, Reputation und Kommunikation Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Köln]: Social-Media-Verl., c 2011 Published in: Social Web ; 2
Köhler, Thomas R. [Author] Social-Media-Management : Chancen der Neuen Medien nutzen - Risiken für Unternehmen vermeiden ; mit sofort einsetzbaren Beispielen für Social Media Guidelines Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: IDG Business Media, 2011 Published in: CIO
Schaarschmidt, Mario [Editor]; Walsh, Gianfranco [Editor]; Korflesch, Harald F. O. von [Editor] Online-Reputationskompetenz von Mitarbeitern : mit Social-Media-Reputationsmanagement das Unternehmensimage stärken Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2019] Published in: Springer eBooks ; Business and Economics- Springer eBook Collection
Ivens, Stefan [Author] ; Schaarschmidt, Mario [Author of introduction, etc.] Unternehmensreputation im digitalen Zeitalter : wie Mitarbeiter die Online-Reputation bei Kunden, Kollegen und Bewerbern beeinflussen Books View online Schließen > Access Full access (via DOI) Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2018] Published in: Innovation, Entrepreneurship und Digitalisierung- SpringerLink ; Bücher
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (3) Wert ausschließen Central Library (1) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (5) Wert ausschließen English (2) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (4) Wert ausschließen General (2) Wert ausschließen Sociology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Schaarschmidt, Mario (2) Wert ausschließen Beham, Frank (1) Wert ausschließen Ivens, Stefan (1) Wert ausschließen Kick, Markus (1) Wert ausschließen Korflesch, Harald F. O. von (1) Wert ausschließen Köhler, Thomas R. (1) Wert ausschließen Peters, Paul (1) Wert ausschließen Walsh, Gianfranco (1) Wert ausschließen Show more show less