Media type: Book; Thesis Title: Autonomous products and their consumers : what we love and fear when using autonomous vehicles Contributor: Schulze, Benjamin [VerfasserIn]; Hennig-Thurau, Thorsten [VerfasserIn eines Geleitwortes] Corporation: Eric Cuvillier imprint: Göttingen: Cuvillier Verlag, 2020 Published in: Reihe: Marketing und Medien ; 12 Issue: 1. Auflage Extent: XI, 229 Seiten; Illustrationen, Diagramme; 21 cm x 14.8 cm, 387 g Language: English ISBN: 9783736971790; 3736971796 RVK notation: QR 524 : Transportmittel Keywords: Autonomes Fahrzeug > Technische Innovation > Verbraucherverhalten > Adoption > Kaufmotivation Autonomes Fahrzeug > Produktentwicklung > Verbraucherverhalten Origination: University thesis: Dissertation, Westfälische Wilhelms-Universität Münster, 2020 Footnote:
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QR 524 S391 Item ID: 33412348 Status: Loanable