Media type: Book; Thesis Title: Computer-based learning tasks: challenges, constraints, and outcomes when guiding generative learning activities Contributor: Proske, Antje [VerfasserIn] Corporation: Technische Universität Dresden imprint: Dresden, 16.07.2020 Extent: 173 Seiten; Illustrationen, Diagramme Language: English RVK notation: CX 3000 : Pädagogische Lernpsychologie DT 8000 : Allgemeines und Deutschland Keywords: Computerunterstütztes Lernen Origination: University thesis: Habilitationsschrift, Technische Universität Dresden, 2020 (Kumulative Habilitationsschrift) Footnote: Enthält Zeitschriftenaufsätze Das Erscheinungsdatum ist der Tag der Probevorlesung
Central Library – stack Shelf-mark: 2020 4 007877 Item ID: 33411134 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in
Central Library – stack Shelf-mark: 2020 4 007876 Item ID: 33411133 Status: Place order for use in library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible > Ordering possible ‒ please log in