Media type: Book; Thesis Title: From digitalization to broken hearts: Interdisziplinäre Konzepte, Studien und Implikationen für das Relationship Marketing Contributor: Schönitz, Marie-Sophie [VerfasserIn] Corporation: Technische Universität Dresden imprint: Dresden, 01.03.2021 Extent: VI, 150 Blätter; Illustrationen Language: German RVK notation: CV 4500 : Affiliation, zwischenmenschliche Anziehung, enge Beziehungen, Attraktion CW 7500 : Mikroökonomische Seite (Werbung, Konsumverhalten u.ä.) Keywords: Beziehungsmanagement > Kundenmanagement > Beziehungsmarketing > Verbrauchererziehung > Business-to-Consumer Origination: University thesis: Dissertation, Technische Universität Dresden, 2021 Footnote:
Departmental Library DrePunct – stack Shelf-mark: 2021 4 010965 Item ID: 34078284 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in
Departmental Library DrePunct – stack Shelf-mark: 2021 4 010964 Item ID: 34078283 Status: Place order for use in library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible > Ordering possible ‒ please log in