Media type: Book Title: Online-Marktforschung : theoretische Grundlagen und praktische Erfahrungen Contributor: Theobald, Axel [Hrsg.]; Dreyer, Marcus [Other]; Starsetzki, Thomas [Other] imprint: Wiesbaden: Gabler, 2003 Issue: 2., vollst. überarb. und erw. Aufl. Extent: IX, 415 S.; Ill., graph. Darst Language: German ISBN: 3409217819 RVK notation: QP 611 : Marktforschung QP 650 : Datenverarbeitung im Marketing Keywords: Marktforschung > Internet Marktforschung > Internet > Aufsatzsammlung Origination: Footnote: Enth. 27 Beitr Literaturangaben
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 611 T385(2) Item ID: 31960860 Status: Loanable
Central Library – stack Shelf-mark: R2019 8 2889 Item ID: 30562967 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.
Bestand der TU Dresden Shelf-mark: 2006 8 055357 Item ID: 10671720N Status: Verfügbarkeit bitte in Sächsisches Kompetenzzentrum Bildungs-Hochschulplanung erfragen.