Media type: Book Title: Automotive Management : Strategie und Marketing in der Automobilwirtschaft Contributor: Ebel, Bernhard [Hrsg.]; Hofer, Markus B. [Hrsg.] imprint: Berlin; Heidelberg: Springer Gabler, 2014 Issue: 2., überarb. und aktualisierte Aufl. Extent: XVII, 558 S.; Ill., graph. Darst., Kt; 240 mm x 168 mm Language: German; English DOI: 10.1007/978-3-642-34068-0 ISBN: 3642340679; 9783642340673 Identifier: Publisher, production or purchase order numbers: Sonstige Nummer: 86162426 RVK notation: QR 524 : Transportmittel Keywords: Kraftfahrzeugindustrie > Marketing > Strategisches Management Origination: Footnote: Enth. 38 Beitr.; Literaturangaben
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QR 524 E15(2) Item ID: 33238184 Status: Loanable
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QR 524 E15(2) Item ID: 33238185 Status: Loanable