• Media type: Book
  • Title: Automotive Management : Strategie und Marketing in der Automobilwirtschaft
  • Contributor: Ebel, Bernhard [Hrsg.]; Hofer, Markus B. [Hrsg.]
  • imprint: Berlin; Heidelberg: Springer Gabler, 2014
  • Issue: 2., überarb. und aktualisierte Aufl.
  • Extent: XVII, 558 S.; Ill., graph. Darst., Kt; 240 mm x 168 mm
  • Language: German; English
  • DOI: 10.1007/978-3-642-34068-0
  • ISBN: 3642340679; 9783642340673
  • Identifier:
  • Publisher, production or purchase order numbers: Sonstige Nummer: 86162426
  • RVK notation: QR 524 : Transportmittel
  • Keywords: Kraftfahrzeugindustrie > Marketing > Strategisches Management
  • Origination:
  • Footnote: Enth. 38 Beitr.; Literaturangaben

copies

(0)
  • Status: Loanable
  • Status: Loanable