Ausgaben
(0)
Aktuelle Ausgaben
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
2020 - 2029
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
2010 - 2019
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
> Ausgaben
-
(2020), 79, Seite 78-89:
The labor of authorship Harun Farocki's early writing Volker Pantenburg
2020
-
(2020), 79, Seite 6-39:
Virtual space, bodily matter Bruce Nauman's holograms Taylor Walsh
2020
-
(2019), 77, Seite 66-83:
On Pierre Huyghe's UUmweltanschauung Art, Ecosystems Aesthetics, an General Ecology Luke Skrebowski
2019
-
(2019), 77, Seite 84-97:
"The Medium Is Leaking" notes on the work of Pierre Huyghe and the "Ecologization" of contemporary art André Rottmann
2019
-
(2019), 77, Seite 6-37:
Something one recognizes yet can't see Andy Warhol in and as media Branden W. Joseph
2019
-
(2016), 62, Seite 42-71:
The Phantasmagoric Dispositif an Assembly of Bodies and Images in Real Time and Space Noam M. Elcott
2016
-
(2016), 65, Seite 36-61:
"Writing Calculations, Calculating Writing" Hanne Darboven's Computer Art Victoria Salinger
2016
-
(2016), 65, Seite 62-87:
Jack Burnham's "Real Time" Sculpture as System, 1967-1969 Courtney Fiske
2016
-
(2016), 65, Seite 88-113:
Jack Burnham Redux the Obsolete in Reverse? Luke Skrebowski
2016
-
(2016), 63, Seite 6-41:
A Logistical Inversion from Konrad Lueg to Konrad Fischer Michael Sanchez
2016
-
(2014), 55, Seite 58-77:
Counter-forensics and Photography Thomas Keenan
2014
-
(2014), 55, Seite 34-57:
Rethinking Sekula from the Global South Humanist Photography Revisited Tamar Garb
2014
-
(2014), 55, Seite 78-115:
Arresting Figures Benjamin J. Young
2014
-
(2014), 55, Seite 116-129:
Allan Sekula, or What is Photography? Benjamin H. D. Buchloh
2014
-
(2014), 55, Seite 130-141:
Found Paintings, Disassembled Movies, World Images Allan Sekula speaks with Carles Guerra Carles Guerra
2014
-
(2014), 55, Seite 142-145:
Allan Sekula's "Ship of Fools/The Dockers' Museum" Hilde Van Gelder
2014
-
(2012), 49, Seite 90-111:
Breuer's Furniture, Moholy-Nagy's Photographic Paradigm, and Complex Gender Expressivity at the Haus am Horn Edit Tóth
2013
-
(2012), 49, Seite 47-65:
Travel as Ethos Spatial Exercises in the Work of Tony Chakar Bernardo Zacka
2013
-
(2012), 49, Seite 66-89:
A Brief Moment in the History of Photo-Energy Walter De Maria's "Lightning Field" James Nisbet
2013
-
(2012), 49, Seite 32-55:
Performing Color Mechanized Painting, Multimedia Spectacle, and Andy Warhol's "Chelsea Girls" Stephen Monteiro
2012
-
(2012), 47, Seite 38-59:
A Socialist Realist Sander? Comparative Portraiture as a Marxist Model in the German Democratic Republic Sarah E. James
2012
-
(2012), 47, Seite 80-97:
Process and Authority Marina Abramović's "Freeing the Horizon" and Documentarity Mechtild Widrich
2012
-
(2012), 48, Seite 56-77:
Nadar's Photographopolis Eduardo Cadava
2012
-
(2012), 48, Seite 78-101:
The Silent Partner Agency and Absence in Julia Margaret Cameron's Collaborations Jordan Bear
2012