• Medientyp: Buch; unbewegtes Bild; Bildband
  • Titel: Newsjacking : the urgent genius of real-time advertising
  • Enthält: Catch the waveAdopt an editorial mindset -- Plan your spontaneity -- Keep it fresh -- Invent your own event -- Be genuine & relevant -- Create a platform -- Urgent Genius experiments -- Final thoughts -- The 13 UG challenges -- How to be an Urgent Genius -- Urgent Genius is ... -- Go forth and make.
  • Beteiligte: Hunter, Grant [VerfasserIn]; Burkhart, Jon [VerfasserIn]
  • Erschienen: London: Thames & Hudson, 2013
  • Umfang: 224 S.; zahlr. Ill
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0500516723; 9780500516720
  • RVK-Notation: LH 71250 : Werbegrafik, Gebrauchsgrafik
    LH 71260 : Plakatkunst
    AP 15280 : Kommerzielles Plakat
  • Schlagwörter: Nachricht > Social Media > Weiterverarbeitung > Werbung
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:

Exemplare

(0)
  • Status: Ausleihbar