• Medientyp: Buch
  • Titel: Business research methods : an applied orientation
  • Beteiligte: Sreejesh, S. [VerfasserIn]; Mohapatra, Sanjay [VerfasserIn]; Anusree, M. R. [VerfasserIn]
  • Erschienen: Cham; Heidelberg [u.a.]: Springer, [2014]
  • Umfang: xxiii, 281 Seiten; Illustrations; 25 cm
  • Sprache: Englisch
  • DOI: 10.1007/978-3-319-00539-3
  • ISBN: 9783319005386
  • Identifikator:
  • Verlags-, Produktions- oder Bestellnummern: Sonstige Nummer: 86240075
  • Schlagwörter: Betriebswirtschaftliche Forschung ; Wissenschaftliche Methode ; Business Research Methodology ; Management Research Methodology
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references and index
  • Beschreibung: Introduction to Business Research -- Business Research Process -- Business Research Design: An Overview -- Exploratory Research Design -- Descriptive Research Design -- Causal Research Design: Experimentation -- Measurement and Scaling -- Questionaire Design -- Data Preparation and Preliminary Analysis -- Analysis of Variance (ANOVA) -- Regression Analysis -- Factor Analysis -- Cluster Analysis -- Logistic Regression -- Business Research Reports

Exemplare

(0)
  • Signatur: R2017 8 5849
  • Barcode: 34665729
  • Status: Ausleihbar, bitte bestellen