• Medientyp: Buch
  • Titel: The case study handbook : how to read, discuss, and write persuasively about cases ; [5 sample cases included]
  • Enthält: pt. 1. Analysis. How to analyze a case -- Case analysis demonstration -- Problems -- Decisions -- Evaluations -- pt. 2. Discussion. How to discuss a case -- pt. 3. Writing. How to write a case-based essay -- Problem essays -- Decision essays -- Evaluation essays -- pt. 4. Cases for analysis and writing. Allentown Materials Corporation : The electronic products division (abridged) -- General Electric : Major appliance business group (abridged) -- General Motors : Packard electric division -- Malaysia in the 1990's -- Whistler Corporation
  • Beteiligte: Ellet, William [VerfasserIn]
  • Körperschaft: Harvard Graduate School of Business Administration
  • Erschienen: Boston, Mass.: Harvard Business School Press, c 2007
  • Umfang: VI, 273 S.; Ill., graph. Darst., Kt; 24 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 1422101584; 9781422101582
  • RVK-Notation: QP 390 : Fallstudien
    QP 370 : Allgemeines
    MR 2400 : Beobachtung, Interview und Umfrage, Feldforschung (auch Meinungsforschung, Marktforschung)
    QB 100 : Reichweite und Methoden der Wirtschaftswissenschaften
  • Schlagwörter: Fallmethode
    Management
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes index

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  • Status: Ausleihbar
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  • Signatur: MR 2400 E45
  • Barcode: 31879071