> Merkliste Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.
Medientyp: Buch Titel: Database marketing : analyzing and managing customers Enthält: Introduction -- Why Database Marketing -- Organized for Database Marketing -- Customer Privacy in a CRM Environment -- LTV Fundamentals -- LTV Advanced Issues -- LTV Applications -- Sources of Data -- Test Design and Analysis -- The Predictive Modeling Process -- Foundations of Statistical Modeling -- RFM Analysis.- Market Basket Analysis -- Collaborative Filtering -- Discrete Dependent Variable and Duration Models -- Cluster Analysis -- Decision Trees -- Neural Networks -- Machine Learning -- Acquiring Customers -- Cross-Selling and Up-Selling -- Frequency Reward Programs -- Customer Tier Programs -- Churn Management -- Multi-Channel Customer Management -- Acquisition and Retention Management -- Communications Design -- Multi-Contact Customer Management -- Pricing -- Glossary of Database Marketing Terms -- Index. Literaturverz. S. 801 - 845 Beteiligte: Blattberg, Robert C. [VerfasserIn]; Kim, Byung-Do [VerfasserIn]; Neslin, Scott A. [VerfasserIn] Erschienen: New York, NY: Springer, 2008 Erschienen in: International series in quantitative marketing Umfang: XXIV, 871 S.; Ill., graph. Darst; 229 mm x 152 mm Sprache: Englisch ISBN: 0387725784; 9780387725789; 9781441903327 Verlags-, Produktions- oder Bestellnummern: Sonstige Nummer: 12063659 RVK-Notation: QP 650 : Datenverarbeitung im Marketing QP 621 : Absatzmethoden Schlagwörter: Kundendatenbank > Kundenmanagement > Marketinginformationssystem Entstehung: Anmerkungen: