Zum Inhalt springen

  1. Hoyer, Jennifer M.; Watson, Jennifer

    Introduction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    University of Wisconsin Press, 2019

    Erschienen in: Scandinavian Studies

  2. Hoyer, Jennifer M.; Watson, Jennifer

    Introduction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    University of Wisconsin Press, 2019

    Erschienen in: Scandinavian Studies

  3. Burton, Jennifer L.; McAlister, Leigh; Hoyer, Wayne D.

    How Do Consumers Respond To Storylines in Television Advertisements? : A Principal-Components Analysis Tool Helps Decipher Moment-to-Moment Evaluations : A Principal-Components Analysis Tool Helps Decipher Moment-to-Moment Evaluations

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    WARC Limited, 2015

    Erschienen in: Journal of Advertising Research

  4. Rice, Jennifer King; Malen, Betty; Jackson, Cara; Hoyer, Kathleen Mulvaney

    Time to Pay Up : Analyzing the Motivational Potential of Financial Awards in a TIF Program : Analyzing the Motivational Potential of Financial Awards in a TIF Program

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Educational Research Association (AERA), 2015

    Erschienen in: Educational Evaluation and Policy Analysis