Zum Inhalt springen

  1. Carucci, Laurence Marshall [MitwirkendeR]; Counts, David R. [MitwirkendeR]; Counts, Dorothy Ayers [MitwirkendeR]; Dominy, Michèle D. [MitwirkendeR]; Flinn, Juliana [MitwirkendeR]; Flinn, Juliana [HerausgeberIn]; Garcia, Victoria [MitwirkendeR]; Gilmore, Sheila Seiler [MitwirkendeR]; Goodenough, Ruth Gallagher [MitwirkendeR]; Gordon, Tamar [MitwirkendeR]; Leslie, Heather Young [MitwirkendeR]; Linnekin, Jocelyn [MitwirkendeR]; Mcgrath, Barbara Burns [MitwirkendeR]; Petersen, Glenn [MitwirkendeR]; Petersen, Grace [MitwirkendeR]; Sinclair, Karen [MitwirkendeR]; Thurston, William R. [MitwirkendeR]; Tietjen, Anne Marie [MitwirkendeR]

    Fieldwork and Families : Constructing New Models for Ethnographic Research

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Honolulu: University of Hawaii Press, [2022]

  2. Ehrenberg, Alexander J. [VerfasserIn]; Kelberman, Michael A. [VerfasserIn]; Liu, Kathy Y. [VerfasserIn]; Dahl, Martin Johannes [VerfasserIn]; Weinshenker, David [VerfasserIn]; Falgàs, Neus [VerfasserIn]; Dutt, Shubir [VerfasserIn]; Mather, Mara [VerfasserIn]; Ludwig, Mareike [VerfasserIn]; Betts, Matthew J. [VerfasserIn]; Winer, Joseph R. [VerfasserIn]; Teipel, Stefan [VerfasserIn]; Weigand, Alexandra J. [VerfasserIn]; Eschenko, Oxana [VerfasserIn]; Hämmerer, Dorothea [VerfasserIn]; Leiman, Marina [VerfasserIn]; Counts, Scott E. [VerfasserIn]; Shine, James M. [VerfasserIn]; Robertson, Ian H. [VerfasserIn]; Levey, Allan I. [VerfasserIn]; Lancini, Elisa [VerfasserIn]; Son, Gowoon [VerfasserIn]; Schneider, Christoph [VerfasserIn]; Egroo, Maxime Van [VerfasserIn]; [...]

    Priorities for research on neuromodulatory subcortical systems in Alzheimer's disease : position paper from the NSS PIA of ISTAART

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Alzheimer's and dementia ; 19(2023), 5, Seite 2182-2196

  3. Brymer, Richard A.; Counts, David R.

    Introduction

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    University of Victoria Libraries, 1991

    Erschienen in: Anthropologica

  4. Dendy, Sarah N.; Guenthner, William R.; Grimley, David A.; Conroy, Jessica L.; Counts, Ronald C.

    DETRITAL-ZIRCON GEOCHRONOLOGY AND PROVENANCE OF QUATERNARY LOESS IN CENTRAL NORTH AMERICA

    Konferenzberichte
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Geological Society of America, 2019

    Erschienen in: Geological Society of America Abstracts with Programs

  5. REED, R. LAWRENCE; HEIMBACH, DAVID M.; COUNTS, RICHARD B.; CIAVARELLA, DAVID; BARON, LOIS; CARRICO, C. JAMES; PAVLIN, EDWARD

    Prophylactic Platelet Administration During Massive Transfusion : A Prospective, Randomized, Double-Blind Clinical Study : A Prospective, Randomized, Double-Blind Clinical Study

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health), 1986

    Erschienen in: Annals of Surgery

  6. Domingo, Carmen R.; Gerber, Nancy Counts; Harris, Diane; Mamo, Laura; Pasion, Sally G.; Rebanal, R. David; Rosser, Sue V.

    More service or more advancement: Institutional barriers to academic success for women and women of color faculty at a large public comprehensive minority-serving state university

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Psychological Association (APA), 2022

    Erschienen in: Journal of Diversity in Higher Education