Zum Inhalt springen

  1. Urquía-Grande, Elena [VerfasserIn]; Camacho-Miñano, María-del-Mar [VerfasserIn]; Dafouz, Emma [VerfasserIn]

    ¿Hacia una nueva dinámica de clase? : Análisis comparativo de las preferencias de aprendizaje del alumnado universitario en titulaciones bilingües = Towards a new classroom dynamic? : a comparative analysis of students’ learning strategies in English vs. in Spanish degrees

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2018

    Erschienen in: Papeles de Europa ; 31(2018), 1, Seite 41-56

  2. Dafouz, Emma [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Moore, Pat [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Nikula, Tarja [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Smit, Ute [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, 2016

    Erschienen in: Bilingual Education & Bilingualism

  3. Båge, Karin [MitwirkendeR]; Coyle, Do [MitwirkendeR]; Coyle, Do [HerausgeberIn]; Dafouz, Emma [MitwirkendeR]; Díaz Pérez, Wendy [MitwirkendeR]; Ellison, Maria [MitwirkendeR]; Finardi, Kyria [MitwirkendeR]; Fortanet-Gómez, Inmaculada [MitwirkendeR]; Guimarães, Felipe [MitwirkendeR]; Lasagabaster, David [MitwirkendeR]; López-Lechuga, Rocío [MitwirkendeR]; Marsh, David [MitwirkendeR]; Moore, Pat [MitwirkendeR]; Rubio-Alcalá, Fernando D [MitwirkendeR]; Rubio-Alcalá, Fernando D [HerausgeberIn]; Rubio-Cuenca, Francisco [MitwirkendeR]; Studer, Patrick [MitwirkendeR]; Valcke, Jennifer [MitwirkendeR]; Vázquez, Víctor Pavón [MitwirkendeR]; Ávila-López, Javier [MitwirkendeR]

    Developing and Evaluating Quality Bilingual Practices in Higher Education

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, [2021] ; [Online-Ausgabe]

    Erschienen in: Bilingual Education & Bilingualism ; 128

  4. Arshad, Victor [MitwirkendeR]; Banegas, Darío Luis [MitwirkendeR]; Dafouz, Emma [MitwirkendeR]; Dalton-Puffer, Christiane [MitwirkendeR]; Gierlinger, Erwin M [MitwirkendeR]; Gruber, Marie-Theres [MitwirkendeR]; Gruber, Marie-Theres [HerausgeberIn]; Hofstadler, Nicole [MitwirkendeR]; Hüttner, Julia [MitwirkendeR]; Jin, Jun [MitwirkendeR]; Lyster, Roy [MitwirkendeR]; Lämmerer, Anita [MitwirkendeR]; Mahalingappa, Laura [MitwirkendeR]; Mercer, Sarah [MitwirkendeR]; Milla, Ruth [MitwirkendeR]; Muñoz, Antonio Jiménez [MitwirkendeR]; Mäntylä, Katja [MitwirkendeR]; Nishida, Rieko [MitwirkendeR]; Nishida, Rieko [HerausgeberIn]; Pappa, Sotiria [MitwirkendeR]; Parry, Nia Mererid [MitwirkendeR]; Pilar García Mayo, María del [MitwirkendeR]; Pinner, Richard S [MitwirkendeR]; Polat, Nihat [MitwirkendeR]; [...]

    The Psychological Experience of Integrating Content and Language

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Blue Ridge Summit, PA: Multilingual Matters, [2021] ; [Online-Ausgabe]

    Erschienen in: Psychology of Language Learning and Teaching ; 12

  5. Dafouz, Emma; Smit, Ute

    English-medium education revisited : Arguing for a comprehensive conceptualisation in the age of internationalised universities : Arguing for a comprehensive conceptualisation in the age of internationalised universities

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Liverpool University Press, 2021

    Erschienen in: European Journal of Language Policy

  6. Dafouz-Milne, Emma

    Book Reviews

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2003

    Erschienen in: Discourse Studies